مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-16اجتماعي

مهر تحصیلی| کمک مومنانه به 2 هزار دانش آموز کم بضاعت در قائم شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، مراسم مهر تحصیلی و کمک مومنانه به دانش آموزان کم بضاعت، با حضور مسؤولین شهرستانی ظهر امروز در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

هوشنگ اصغریان رییس آموزش و پرورش قائم شهر با اشاره به اینکه تعداد 25 هزار ماسک توسط دانش آموزان هنرستانی تولید و همچنین 2 هزار بسته بین دانش آموزان نیازمند، توزیع می شود، افزود: امروز تعداد 200 بسته حمایتی به شکل نمادین در اداره آموزش و پرورش شهرستان، توزیع می شود.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که برای تهیه تبلت های دانش آموزی برای دانش آموزان، اعلام حضور جدی کردند، بیان کرد: طی مکاتباتی که با خیرین عزیز در تهران داشتیم، با یاری خدا قطعا این نوع فعالیت ها مستمر خواهد بود.

علیزاده فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز یک نمونه از تبلور کارهای خوب اداره آموزش و پرورش شهرستان را شاهد هستیم که ان شاءالله باعث برکات روز افزون در زندگی ها شود.

وی افزود: دفاع مقدس برگ زرینی است که در تار و پود انقلاب اسلامی می درخشد و مدافعان حرم از جمله شهدایی هستند که ثوابشان دو چندان است.

فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر بیان کرد: اکنون ما فرمایشات امام درگذشته را بهتر درک می کنیم و امروز هر تهدیدی که به جمهوری اسلامی و به اسلام وارد می شود، مردم ما با همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر تحصیلی| کمک مومنانه به 2 هزار دانش آموز کم بضاعت در قائم شهر

مهر تحصیلی| کمک مومنانه به 2 هزار دانش آموز کم بضاعت در قائم شهر